لوازم یدکی هیوندای در شیراز

مدیر وبسایت 2021/06/19
لوازم یدکی هیوندای در شیراز

هیوندای یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های سازنده خودرو در جهان به شمار می‌رود. در چند سال گذشته ماشین‌های تولید شده توسط شرکت هیوندای به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب موردتوجه مردم قرار گرفته است و توانسته مشتری‌های زیادی را به سمت خود جذب کند. این محبوبیت به کشور ما هم ورود و طرفداران ایرانی زیادی را مال خود کرده است. اما خرید خودروهای هیوندای تنها اول راه است. اینکه بعد از خرید خودرو، در هرکجای ایران که هستید، بتوانید درصورت نیاز لوازم یدکی مربوط به مدل خودروی خود را تهیه کنید. طبیعتاً شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز و مشهد در این زمینه فعالیت گسترده‌ای داشته و هم اکنون نیز دارند. در اینجا می‌خواهیم به نحوه فروش لوازم یدکی هیوندای در شیراز بپردازیم. با الماس پارت همراه باشید.

صنعت خودروسازی

صنعت خودروسازی از بزرگ‌ترین صنایع جهان محسوب می‌شود. چراکه جهان رو به پیشرفت و صنعتی‌تر شدن است. یکی از مهم‌ترین عامل‌هایی که در صنعت خودروسازی مطرح است موضوع لوازم یدکی است تا در صورت تصادف یا خرابی، مصرف‌کننده بتواند آن قطعه را تعویض کند و از ماشین خود دوباره استفاده نماید.

راهنمای خرید لوازم یدکی سوناتا هیبرید

راهنمای خرید لوازم یدکی سوناتا هیبرید

 

شرکت خودروسازی هیوندای موتورز

شرکت هیوندای موتور (Hyundai) یک شرکت ماشین‌سازی کره‌ای و چندملیتی است که توسط چانگ جو یانگ در سال 1967 تأسیس شده است. شرکت هیوندای چندی پیش توانست شرکت کیا را خریداری کند. در حال حاضر، شرکت کیا با همان نام قبلی خود ولی زیر نظر شرکت هیوندای در حال فعالیت است. این شرکت بزرگ‌ترین کارخانه تولید ماشین را داراست. شرکت هیوندای در چند سال اخیر با محصولات خود تمام جهان را شگفت‌زده کرده است، علاوه بر محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت تأثیر بسیار زیادی در میزان فروش و رضایت مصرف‌کننده‌ها دارد.

دفتر مرکزی این شرکت در پایتخت کشور کره جنوبی، شهر سئول واقع است. اما مهم‌ترین نکته‌ اینکه این شرکت ماشین‌سازی میزان تعداد نمایندگی‌ها، سهولت مردم برای تأمین قطعات ماشین خود و گارانتی این محصولات است. همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم، به دلیل ورود این برند خودرویی در کشورمان و علاقه‌مند شدن اقشار مختلف ایرانی به این نوع برند خودروسازی، وجود نمایندگی‌های فروش در ایران به خصوص در شهرهای بزرگ دائماً در حال گسترش است. همچنین به دلیل نیاز روزمره صاحبان خودرو به قطعات یدکی موجب شد، فروشگاه‌هایی با فروش لوازم یدکی هیوندای در شیراز و سایر شهرهای بزرگ ایران شروع به فعالیت کرده‌اند. 

لوازم یدکی هیوندای در شیراز

هیوندای در شهرهای بزرگ ایران

همان‌طور که گفته شد کیفیت بالا محصولات شرکت ماشین‌سازی هیوندای و قیمت بسیار مناسب آن نسبت به رقبای دیگر خود باعث شده میزان فروش محصولات این شرکت در جهان بسیار بالا باشد. در ایران نیز این شرکت ماشین‌سازی، بسیار محبوب شده است. علاوه بر مواردی که در این بخش گفته شد نمایندگی‌های بسیار قوی شرکت هیوندای در کشورمان ایران توانسته رضایت مردم را جلب کند. لوازم یدکی هیوندای در تمام شهرهای ایران دایر است. همچنین لوازم یدکی هیوندای در شهرهای بزرگ و پرجمعیت مانند شیراز، تهران، اصفهان و مشهد دارای بیشترین تقاضا را می‌باشد.

خرید لوازم یدکی آی 20

راهنمای خرید لوازم یدکی آی 20 و معرفی هر قطعه و وظایف آن

فروش هیوندای در جهان

شرکت هیوندای به دلیل کیفیت عالی محصولات خود و طراحی‌های بی‌نظیری که در سری‌های جدید محصولات خود به کار برده است. با این کار توانسته مشتری‌های زیادی را به سمت خود جذب کند. گارانتی محصولات این شرکت و نمایندگی‌های متعدد آن در جای‌جای جهان توانسته راحتی و اطمینان خاطر را به مشتریان خود القا کند. از سوی دیگر موجود بودن و امکان دسترسی آسان به لوازم مصرفی خودرو و لوازم جانبی مورد دیگری است که باعث جلب رضایت مشتری می‌شود.

تنوع محصولات هیوندای موتورز

شرکت هیوندای در تمام کلاس‌های خودرو، ماشین‌های گوناگونی را تولید کرده است که نشان‌دهنده تنوع بسیار زیاد محصولات این شرکت است. به‌عنوان‌مثال: در کلاس ماشین‌های SUV یا کلاس ماشین‌های شاسی‌بلند می‌توان به سانتافه، توسانو وراکروز اشاره کرد. کلاس شاسی‌بلند هیوندای بدون شک پرفروش‌ترین کلاس در ماشین‌های تولید شده توسط هیوندای است. از دیگر کلاس‌های محبوب شرکت هیوندای می‌توان به کلاس کوپه مانند جنیسس کوپه اشاره کرد، خودرو‌های کوچک مانند سری‌های i10 و i20 اشاره کرد.

لوازم یدکی هیوندای در شیراز

آپشن‌های خودرو‌های هیوندای

شرکت خودروسازی هیوندای در ماشین‌های خود آپشن‌های گوناگونی را اعمال می‌کند که باعث افزایش کیفیت و رضایت مردم می‌شود. این آپشن‌ها درصورت خرابی و تعویض می‌توان آنها را از فروشگاه‌های لوازم یدکی در شهرهای بزرگی مثل شیراز پیدا کرد. از آپشن‌هایی که در محصولات این شرکت به کار می‌رود می‌توان از موارد زیر نام برد: از آپشن‌های خودرو هیوندای می‌توان به کنترل‌های صدا روی فرمان اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توان قطع کردن موسیقی، اتصال موسیقی و کم‌وزیاد کردن صدای ضبط را انجام داد. شما می‌توانید با وصل کردن گوشی خود به خودرو با کنترل‌های روی فرمان تماس‌های خود را نیز پاسخ دهید.

  • آینه‌های تاشو برقی:

با این آپشن در صورت روشن شدن خودرو قبل از حرکت آینه‌ها باز شده و در هنگام خاموش‌کردن به‌صورت اتوماتیک بسته می‌شود.

  • کروز کنترل:

از دیگر امکانات ماشین هیوندای می‌‌توان به کروز کنترل اشاره کرد که با این آپشن شما می‌توانید سرعت خودرو را تنظیم کرده تا از سرعت خاصی بالاتر نرود که بسیار کاربردی است. مخصوصاً در جاده‌ها که ممکن است از سرعت مجاز سریع‌تر برانید.

  • ویژگی دوربین ۹۰ درجه:

این ویژگی باعث می‌شود تا شما از پشت خودرو خود یک دید کامل داشته باشید. بدین صورت که در هنگام پارک از آن استفاده کرده و به مشکل نمی‌خورید. سنسور دنده عقب هنگام نزدیک شدن از پشت به موانع با بوق هشدار باعث می‌شود تا تصادف نکنید.

لوازم یدکی هیوندای در شیراز

درگذشته رانندگان با کلاچ و دنده سرکار داشتند. اما امروزه با گیربکس‌های نیمه‌خودکار و خودکار باعث سهولت رانندگی شده و آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در تمام محصولات وجود نمایندگی و یا لوازم یدکی می‌تواند تأثیر بسزایی در میزان فروش کسب درآمد و رضایت مشتری داشته باشد. پخش لوازم یدکی هیوندای در شیراز نیز یکی از مراکز فعال در پخش لوازم یدکی این خودرو می­باشد. در ادامه برخی از مهمترین قطعات یدکی خودروهای هیوندای را معرفی کردیم که تهیه این قطعات در فروشگاه‌های شهرهای بزرگ به راحتی امکان پذیر است. 

لوازم یدکی هیوندای در شیراز

لوازم یدکی خودروهای Hyundai 

نکته‌ای که شاید هیچ‌وقت در خرید ماشین به ذهن مردم نمی‌رسد چگونگی شرایط نمایندگی و لوازم یدکی برند و یا حتی مدل ماشین خریداری شده است. سهولت یافتن لوازم یدکی ماشین بسیار نکته مهمی است، حتی در بعضی از برند به دلیل سختی و دشواری پیداکردن لوازم یدکی باعث کاهش قیمت چشم‌گیری می‌شود. بسیاری از قطعات ماشین مصرفی هستند، یعنی بعد از گذشت زمانی مشخص و کیلومتری مشخص عمر مفید آن‌ها تمام می‌شود و باید با قطعه‌ای نو تعویض شود، علی‌الخصوص که ممکن است اتفاقی مانند تصادف، قطعات دیگری از ماشین را کارافتاده کند. لوازم یدکی هیوندای در شیراز فعال در زمینه تأمین قطعات است. چراکه در شیراز نیز مانند شهر‌های بزرگ ایران ماشین‌های هیوندای زیادی در حال استفاده هستند و تأمین قطعات آن‌ها بسیار نکته مهمی است.

هیوندای توسان

همه چیز درباره هیوندای توسان و تمام نسل های آن (نسل اول)

مهمترین لوازم یدکی خودروهای خارجی

  • شمع خودرو:

شمع خودرو وظیفه جرقه‌زنی در هنگام استارت خودرو را دارد و یکی از مهم‌ترین قطعه‌ها در خودروهای سوختی می‌باشد. اینکه تمام لوازم یدکی خودرو اورجینال باشد بسیار نکته مهمی است، زیرا در صورت فیک بودن یا اورجینال نبودن کالا می‌‌توانند به ماشین شما طی گذشت زمان آسیب فراوانی وارد بکند. از دیگر لوازم یدکی خودرو که بسیار مهم است می‌توان به دیسک ترمز اشاره کرد.

  • دیسک ترمز:

جدیدترین سیستم برای ترمز در ماشین و دیگر وسایل نقلیه است. این قطعه باعث می‌شود ماشین در زمان کمتری از حرکت بایستد و این مسئله امنیت خودرو افزایش می‌دهد.

  • فیلتر هوا:

باعث می‌شود آلایندگی خودرو کاهش یابد و آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد شود.

  • فیلتر روغن:

 نقش آن تصفیه روغن ماشین است. فیلتر روغن خوب، باید توانایی کامل در جداکردن آلودگی و ذرات ناخالص از روغن‌موتور را داشته باشد. این قطعه باعث می‌شود که به‌مرورزمان آسیب کمتری به موتور وارد شود و کارایی موتور را افزایش دهد.

سفارش قطعات و لوازم یدکی هیوندای در شیراز

الماس پارت, تهران، چراغ برق، خیابان اکباتان، بین خیابان سعدی و ملت،, پاساژ معصومی، طبقه اول، واحد 70, , تهران 1143749131 - تلفن: 02135078

 

 

اگه از محتوای این صفحه راضی بودی با امتیازت به ما انرژی بده!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۲.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.