لوازم یدکی کیا در شیراز

مدیر وبسایت 2021/06/19
لوازم یدکی کیا در شیراز

متأسفانه، تعداد بسیار زیادی از افراد نحوه کارکردن این لوازم یدکی را نمی‌دانند. هنگامی‌که یکی از این لوازم یدکی دچار مشکل می‌شود، مجبوریم به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنیم. ولی اگر کمی در مورد لوازم یدکی خودرو بدانیم، می‌توانیم تا حدی مشکل را عیب‌یابی نماییم و بهتر تصمیم بگیریم. در سطح شهر فروشگاه‌ها و شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانیم لوازم یدکی موردنیاز خود را از آن‌ها تهیه کنیم. یکی از معروف‌ترین برند‌ها در این زمینه لوازم یدکی کیا می‌باشد که در ادامه به بررسی این فروشگاه می‌پردازیم. در این مطلب قصد داریم از نحوه خرید لوازم یدکی کیا در شیراز، توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم.

ازاین‌رو، تعدادی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم یدکی را نام‌برده و ویژگی‌های هر یک را بیان می‌کنیم. همان‌طور که در زندگی روزمرة خود مشاهده می‌کنید. تمامی قطعات یدکی خودرو مخصوصاً اگر پرکاربرد باشند، امکان فرسایش و آسیب‌دیدگی برای آن‌ها وجود دارد. بنابراین، در این مقاله کوتاه سعی می‌کنیم با انواع لوازم یدکی خودرو آشنا شویم و حتی بتوانیم آنها را عیب‌یابی نیز نماییم.

لوازم یدکی کیا در شیراز

لوازم یدکی چه خودرو‌هایی در نمایندگی لوازم یدکی کیا در شیراز موجود می‌باشد؟

یکی از معروف‌ترین خودروهایی که قطعات یدکی آن‌ها در فروشگاه‌های لوازم یدکی کیا در شیراز نیز می‌توان پیدا کرد، جنسیس کوپه می‌باشد. در ادامه به نقد و بررسی مشخصات این خودرو و قطعات آن‌ می‌پردازیم. در واقع، شرکت هیوندای نخستین مدل جنسیس را در بین سال‌های 2009 الی 2012 طراحی و توزیع کرد. تا سال 2016 به تولید این خودرو ادامه داد. این خودرو در سال 2013 وارد بازار ایران شد و جزء پرفروش‌ترین خودروها محسوب می‌شود و در طول سالیان این خودرو تغییرات جدیدی را در قسمت فنی تجربه کرده است. خودرو جنسیس باتوجه‌به ظاهر گیرا و اسپرتی که داشت خیلی زود طرف‌داران زیادی را در بین جوانان پیدا کرد.

هیوندای جنسیس کوپه از لحاظ طراحی بیرونی جذابیت بسیار زیادی دارد. همچنین شرکت هیوندای تلاش کرده است تا قواعد مدل‌سازی یک خودرو اسپرت را در بدنه آن پیاده‌سازی کند. اما مدل‌سازی چراغ‌ها طوری است که ممکن است برای همة خریداران جذاب نباشد. اگر بخواهیم به یک سری از مشخصات فنی این خودرو اشاره کنیم، می‌توان گفت وزن این خودرو حدوداً 1600 کیلوگرم می‌باشد. تعداد سرنشینان آن 4 نفر است. علاوه‌برآن، این خودرو از یک موتور 3800 سی‌سی 24 سوپاپ بهره می‌برد که قدرت این موتور تقریباً 306 اسب بخار می‌باشد. شتاب این اتومبیل با گیربکس ۶ سرعت تیپ ترونیک ۴/۵ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت است. تمامی لوازم یدکی این خودرو را می‌توانید از لوازم یدکی کیا در شهر شیراز تهیه کنید.

لوازم یدکی کیا در شیراز

نگاهی کوتاه به معرفی و مشخصات فنی خودرو سورنتو

در سال 2014 در نمایشگاهی در شهر پاریس شرکت خودروسازی KIA از یک شاسی‌بلند فول سایز با امکانات فوق‌العاده رونمایی کرد. این خودرو سورنتو نامیده شد و یکی از مواردی که توجه همگان را به سمت این خودرو جلب کرد سایز این خودرو بود که با وجود این‌که شاسی‌بلند بود، اکثریت این خودرو را به خودروهای اس یو وی نزدیک‌تر می‌دانستند. اما این شرکت با افزایش ابعاد آن، این خودرو را در کلاس ماشین‌های شاسی‌بلند متوسط قرارداد. در واقع، این افزایش سایز سورنتو با اضافه‌کردن یک ردیف دیگر به مدل پایة ۵ نفرة خود، ظرفیت این ماشین را به تعداد 7 نفر افزایش داده است.

این خودرو در ابعاد 4780 عرض، 1890 ارتفاع و به وزن 1696 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است. تعداد فضای سرنشینان آن نیز 7 نفر می‌باشد. علاوه‌برآن، این خودرو از یک موتور 2400 سی‌سی 16 سوپاپ بهره می‌برد. همچنین توان این خودرو به 188 اسب بخار 6000 دور در دقیقه می‌رسد. همچنین، این خودرو مجهز به کیسه هوای ایمنی شامل جانبی، جلو و پرده‌ای محافظ سر به تعداد 6 ایربگ می‌باشد. این خودرو همچنین به سیستم قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت و باز شدن درب‌ها بدون استفاده از کلید است. تمامی این امکانات و دیگر قطعات یدکی این خودرو از لوازم یدکی کیا در شیراز قابل سفارش و خریداری می‌باشد.

پرفروش‌ترین لوازم یدکی خودروهای کیا

پخش لوازم یدکی کیا در شیراز تمامی لوازم یدکی موردنیاز برای تعداد بسیار زیادی از خودرو‌ها را فراهم کرده است که به بررسی چند مورد از ضروری‌ترین لوازم می‌پردازیم. اگر بخواهیم یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی خودرو را نام ببریم، می‌توان به سیستم ترمز ماشین اشاره کرد. این سیستم ترمز خودرو از قطعات مختلفی تشکیل شده است و عملکرد صحیح این سیستم ترمز به عملکرد صحیح تمامی عوامل موجود در خودرو وابسته می‌باشد. همان گونه که قابل‌مشاهده است، سیستم ترمزگیری ایمن از ملزومات غیر قابل حذف هر خودرویی می‌باشد. به همین دلیل لازم دیده‌ایم اول‌ از همه درباره این مورد برای شما بگوییم.

ممکن است برای شما هم پیش‌آمده باشد، هنگامی‌که از ترمز ماشین استفاده می‌کنید امکان دارد صدای سوت بشنوید و خودرو مسافت بیشتری را طی می‌کند تا بایستد. در چنین مواردی لازم است لنت‌های خود را تعویض نمایید. برای خرید انواع لوازم یدکی می‌توانید از وب‌سایت لوازم یدکی کیا در شیراز که در حوزه فروش و پخش لوازم یدکی کیا فعالیت دارد بازدید نمایید. علاوه‌برآن، بهتر است بدانید که نیروی موردنیاز برای ترمز خودرو توسط روغن ترمز به لنت‌ها انتقال می‌یابد. بنابراین، نوع روغن‌موتور در عملکرد ترمز‌های خودرو تأثیرگذار است.

لوازم یدکی کیا در شیراز

 فیلتر هوای خودرو یکی دیگر از لوازم یدکی مهم برای خودروها

یکی از دیگر انواع لوازم یدکی خودرو که از لوازم یدکی کیا در شیراز قابل خریداری است، انواع فیلترهای خودرو می‌باشد که از ضروری‌ترین آن‌ها می‌توان از فیلتر هوا نام برد. فیلتر هوا دارای انواع مختلفی است که برای انواع خودرو متفاوت می‌باشد. همیشه سعی کنید از فیلتر هوایی استفاده کنید که متناسب با خودروی شما باشد و توجه کنید فیلتر دارای نشان استاندارد باشد تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید. کیفیت فیلتر هوا خودرو باتوجه‌به شرکت سازندة آن قابل تشخیص است.

 یکی دیگر از حیاتی‌ترین انواع لوازم یدکی خودرو تمیزکننده انژکتور می‌باشد. اگر بخواهیم به طور دقیق به وظایف و ویژگی‌های این سیستم اشاره کنیم، باید گفت در واقع این سیستم سوخت و هوا را با یکدیگر ترکیب کرده است. با نسبت‌های مشخص به موتور ماشین تزریق می‌کند، ازاین‌رو می‌توان گفت نحوه کار سیستم انژکتور شبیه به کاربراتور می‌باشد. اما در کل می‌توان گفت دقت و حساسیت انژکتور بسیار بالا است و باید به آن رسیدگی کامل شود. به یاد داشته باشید تمیزی انژکتور تأثیر زیادی بر روی کاهش مصرف سوخت خواهد داشت. یکی از بهترین راهکارها استفاده از تمیزکننده انژکتور می‌باشد که قابل تهیه از فروشگاه لوازم یدکی کیا در شیراز است.

یکی دیگر از پرکاربرد‌ترین لوازم خودرو‌ها کولر می‌باشد. در واقع، کولر خودرو انرژی موردنیاز خود را از برق تأمین نمی‌کنند، بلکه این انرژی توسط موتور خودرو تأمین می‌شود. در این فرایند گاز کولر توسط یک کمپرسور فشرده شده است. نیروی موردنیاز کمپرسور به‌وسیلة موتور تأمین می‌شود و این گاز در یک کانال شبیه به رادیاتور آزاد می‌شود. باید به این نکته توجه کرد که خرابی کولر ممکن است به دلیل تمام شدن این گاز باشد که باید اقدامات لازم جهت سرویس خودرو انجام شود.

سفارش قطعات و لوازم یدکی کیا در شیراز

شرکت الماس پارت با دارابودن مشاوران متخصص و همچنین سابقه درخشان در زمینه پخش لوازم یدکی کیاموتورز در شیراز و دیگر شهرها تاکنون توانسته خدمات بسیار زیادی را به مشتریان خود عرضه کند.

الماس پارت, تهران، چراغ برق، خیابان اکباتان، بین خیابان سعدی و ملت،, پاساژ معصومی، طبقه اول، واحد 70, , تهران 1143749131 - تلفن: 02135078

فروشگاه الماس پارت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.