لوازم یدکی کیا در تبریز

مدیر وبسایت 2021/07/05
لوازم یدکی کیا در تبریز

شرکت کیا موتورز یکی از تولیدکنندگان مطرح خودرو در سطح جهان می‌باشد که محصولات آن به علت کیفیت بسیار بالا همواره مورد استقبال قرار گرفته‌اند. برند کیا یکی از 100 برند مشهور و البته موفق در سطح جهان می‌باشد. قدمت حضور محصولات تولید شده از شرکت کیا موتورز در ایران به دهه 70 بازمی‌گردد. محصولات این شرکت فراتر از حد انتظار عمل کرده و به علت استقبال بی‌نظیر خریداران در ایران بسیار جاافتاده است. محبوبیت این برند تا حدی زیاد است که لوازم یدکی کیا در ایران به‌صورت اینترنتی و حضوری به بازار عرضه می‌شوند. در این مقاله از الماس پارت قصد داریم راجع به لوازم یدکی کیا صحبت کنیم و نمایندگی لوازم یدکی کیا در تبریز را معرفی کنیم.

خرید لوازم یدکی کادنزا

راهنمای خرید لوازم یدکی کادنزا

راجع به برند کیا بیشتر بدانیم

کیا موتورز یک شرکت خودروسازی مطرح و با قدمت زیاد در سطح جهان می‌باشد که متعلق به کشور کره است. این شرکت متعلق به هیوندای بوده و زیرمجموعه این گروه محسوب می‌شود. کیا موتورز در سال 1937 فعالیت خود را با تولید انواع خودروها شروع کرد. البته قبل از این نیز در ساخت موتورسیکلت مشهور بود. شرکت کیا موتورز با تولید ۲٫۷۵ میلیون خودرو در سال 2013 به‌عنوان دومین شرکت خودروساز در کره جنوبی معرفی شد. در حال حاضر نیز این شرکت 8 کارخانه تولیدی دارد که در کشورهایی مطرحی در سطح دنیا وجود دارند. این کشور‌ها شامل: آمریکا، چین، ویتنام، کره جنوبی و اسلواکی می‌باشد. دفتر مرکزی کیا موتورز نیز در شهر سئول کره جنوبی واقع شده است. واژه «کیا» اصالتی کره‌ای – چینی دارد که از دو واژه «کی» و «ﺁ» تشکیل شده است. واژه «کی» به معنی برآمدن و واژه «ﺁ» به معنی آسیا می‌باشد که به این واژه مفهومی به معنای برآمده از آسیا می‌بخشد. در آمد سالیانه این شرکت حدود 42 میلیارد دلار تخمین زده شده است. این شرکت دارای 47000 کارمند در سراسر جهان می‌باشد.

لوازم یدکی کیا در تبریز

انواع لوازم یدکی کیا در تبریز

خرید لوازم یدکی کیا در تبریز با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و با کیفیتی مناسب همواره دغدغه بسیاری از صاحبان خودرو کیا بوده است. خودرو‌های متفاوتی از برند کیا در ایران موجود می‌باشند که شامل: سراتو، کیا اسپورتیج، سراتو کوپه، کیا موهاوی، کیا اپتیما، کیا کادنزا، کیا پیکانتو، کیا اپیروس، کیا سورنتو هستند. پخش لوازم یدکی کیا تمامی لوازم یدکی خودروهای برند کیا را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. اما نکته‌ای که در هنگام خرید لوازم یدکی برند کیا یا هر برند دیگری وجود دارد این است که باید کالاهایی اصل با ضمانت اصل بودن به خریدار عرضه شود. در غیر این صورت خریدار متضرر خواهد شد. بدین منظور فروشگاه لوازم یدکی کیا اقدام به فروش لوازم یدکی اصل و دارای ضمانت به خریداران کرده است. لوازم یدکی کیا شامل مواردی مانند: لوازم الکترونیکی خودرو، لوازم گیربکس و دیفرانسیل می‌باشد. هنگام خرید لوازم یدکی کیا به مدل خودرو خود توجه داشته باشید. در ادامه چند لوازم یدکی کیا را نام‌برده و در انواع مدل‌های خودرو کیا بررسی می‌کنیم. مرکز عرضه‌کننده لوازم یدکی کیا در تبریز انواع مختلف لوازم یدکی نام‌برده‌شده را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به فروش می‌رساند.

  • لامپ زنون D3S هیوندای و کیا

لامپ زنون D3S روی خودروهای هیوندای و کیا متصل می‌شود. لامپ زنون در داخل چراغ جلوی انواع ماشین‌ها با برند گفته شده قرار می‌گیرد. برندهای فیلیپس و اسرام از جمله برندهای تولیدکننده این قطعه می‌باشند. برند موبیس و یا جنیون نیز از جمله برندهای مشهور تولیدکننده این قطعه می‌باشند.

  • زنجیر اویل پمپ

این قطعه برای چرخیدن اویل پمپ به کار می‌رود. استفاده زیاد از ماشین و فرسودگی قطعات موتور معمولاً باعث ایجاد خرابی در قطعه موردنظر می‌شود. قطعه موردنظر در مدل‌های اپیروس و سراتو کیا موجود می‌باشد. برندهای جنیون و موبیس به‌عنوان برندهای معتبر و شناخته شده در سطح دنیا این قطعه را تولید و عرضه می‌کنند.

خرید لوازم یدکی سورنتو

خرید لوازم یدکی سورنتو

  • سوئیچ پدال ترمز 4 پین

این قطعه در اکثر خودروهای هیوندایی و کیا وجود داشته و تمامی فروشنده‌های لوازم یدکی کیا در تبریز معمولاً این قطعات را موجود داشته و به خریداران عرضه می‌کنند. قطعه موردنظر برای روشن شدن خودرو و هم چنین روشن شدن لامپ ترمز مورداستفاده قرار می‌گیرد. جایگاه این قطعه نیز زیر پدال ترمز می‌باشد. قطعه سوئیچ پدال ترمز 4 پین در خودروهایی مانند: سورنتو، آزرا، سوناتا هیبرید، ولستر و کیا کادنزا و… استفاده می‌شود. این قطعه نیز مانند سایر قطعات گفته شده، با دو برند اصلی موبینس و جنیون به بازار عرضه می‌شود.

  • مدول کنترل و سنسور باران

قطعه موردنظر بیشتر روی خودروهای هیوندای و کیا که متعلق به سال 2006 تا 2016 هستند، دیده می‌شود. کارکرد این قطعه به این‌گونه می‌باشد که هنگام قرارگیری روی شیشه ماشین می‌تواند سرعت حرکت برف‌پاک‌کن را تنظیم کند

  • قفل برقی و سوئیچ فرمان و موتور

معمولاً این قطعه در قسمت زیرین تلسکوپی فرمان خودروهایی مانند: کیا کادنزا، هیوندای سنتنیال، کیا موهاوی، هیوندای جنسیس مورداستفاده قرار می‌گیرد.

لوازم یدکی کیا در تبریز

  • شیر انبساط کولر کادنزا

شیر انبساط کولر کادنزا یکی از وسایلی است که در مدل هیوندای و کیا از سال 2010 تا 2016 روی شلنگ کولر مشاهده می‌شود. لوازم یدکی کیا در تبریز این قطعه را با بهترین کیفیت و با برند اصل موبینس یا جنیون به خریداران عرضه می‌کند.

  • شیر خروجی کنترل جریان روغن OCV

در خودروهای آزرا، سراتو، اپتیما، سورنتو، سوناتا، کارنز، سانتافه و اسپورتیج در مدل‌های 2013 تا 2017 مشاهده می‌شود. این قطعه روی پوسته موتور قرار می‌گیرد. این قطعه نیز با برند اصلی موبینس و جنیون عرضه می‌شود.

  • کوئل سر شمع

کوئل سر شمع که عمده فعالیت آن مربوط به بخش موتور خودرو می‌باشد، وظیفه دارد تا در شمع‌ها احتراق ایجاد کند. هر گونه اختلال در احتراق شمع‌ها باعث ایجاد خرابی در قطعه موردنظر می‌شود. خودروهایی مانند کارنز، ریو، سراتو از این قطعه بهره می‌برند.

لوازم یدکی پیکانتو

راهنمای انتخاب لوازم یدکی و قطعات کیا پیکانتو

  • سنسور کوبش موتور راست

این قطعه در خودرو وظیفه دارد تا میزان لرزش در موتور را به‌صورت مرتب اندازه گیری کند. در واقع هنگامی که هیچ گونه لرزشی در موتور خودرو توسط این سنسور  ثبت نشود، سنسور به طور خودکار اخطار می‌دهد. هر گونه اختلال در عملکرد موتور که باعث شود تنظیمات موتور بهم بریزد، باعث خرابی قطعه می‌شود. خودروهایی مانند آزرا، سانتافه؛ سوناتا، کارنیوتا و اپیروس از این قطعه استفاده می‌کنند.

  • سنسور فشار هوای ورودی یا MAP سنسور

در خودروهای آزرا، جنسیس، سانتافه، اپیروس،گرنجور، کارنیوال، سوناتا، سونتو، اپتیما این سنسور وجود دارد. لوازم یدکی کیا در تبریز این قطعه را با ضمانت اصل بودن کالا به فروش می‌رساند. در صورتی که در این قطعه اختلالی ایجاد شود، در عملکرد ECU اختلال ایجاد می‌شود. این سنسور به سنسور خلاء منیفولد، حسگر فشار و سنسور فشار مطلق منیفولد هوا و مپ سنسور نیز شهرت دارد. همانطور که مشخص است این قطعه روی منیفولد هوا قرار می‌گیرد. هنگام خرید و فروش لوازم یدکی کیا در تبریز به نوع خودرو و نوع قطعه خریداری شده توجه داشته باشید و قطعه‌ای متناسب با خودرو خود خریداری کنید. قطعات یدکی کیا در تبریز برای انواع مختلف خودروهای کیا مناسب عرضه می‌شود.

الماس پارت, تهران، چراغ برق، خیابان اکباتان، بین خیابان سعدی و ملت،, پاساژ معصومی، طبقه اول، واحد 70, , تهران 1143749131 - تلفن: 02135078

 

 

اگه از محتوای این صفحه راضی بودی با امتیازت به ما انرژی بده!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۲.۸ از ۵
از مجموع ۵ رای

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.