لوازم یدکی هیوندای در تهران

مدیر وبسایت 2021/06/09
لوازم یدکی هیوندای در تهران

در این مقاله ابتدا با تعریف و بررسی تاریخچه شرکت هیوندای موتور، به طور مختصر آشنا می‌شویم و در ادامه به معرفی و بررسی فروش قطعات یدکی هیوندای و فروشگاه‌های عرضه‌کننده قطعات و لوازم یدکی هیوندای در تهران، به‌ویژه محدوده غرب تهران، بپردازیم. الماس پارت به‌عنوان یکی از برترین‌های پخش قطعات و لوازم یدکی هیوندای و کیا در سراسر ایران فعالیت گسترده‌ای دارد.

همان‌طور که مطلع هستید، هیوندای موتور یک شرکت خوشه‌­ای خودروسازی چندملیتی، در قالب ساختمانی در شهر سئول است که توسط چانگ جو یانگ، صنعتگر و کارآفرین کره­‌ای، بنیان‌گذار گروه شرکت­‌های هیوندای در سال 1967 تأسیس و در نهایت امتیاز آن به پسرش واگذار شد. قطعات و لوازم جانبی به‌کاررفته در این محصولات، با کیفیت بالا و طبق استانداردهای جهانی و مناسب ساخته‌ و پرداخته شده است. اما این امر دلیل بر این نمی­‌شود که بعد از مدتی استفاده، به تعویض لوازم نیاز نداشته باشند. لازم است به اطلاعتان برسانیم که برخی از قطعات و لوازم جانبی خودرو مانند تسمه تایم یا روغن، ملزم به تعویض دوره‌ای می­‌باشند؛ همچنین بسیاری از صاحبان خودرو تمایل دارند که لوازم یدکی زینتی و لوکس خودرو را بعد از مدتی تعویض نمایند.

 

آشنایی با شرکت هیوندای موتور

قبل از اینکه به موضوع فروش لوازم یدکی هیوندای در تهران بپردازیم، لازم دانستیم برای آشنایی بیشتر شما با یکی از ابرقدرت‌های خودروسازی جهان، به طور مختصر تاریخچه این محصولات را توضیح دهیم. همان‌طور که پیش­تر به آن اشاره شد، شرکت خودروسازی چندملیتی هیوندای موتور،توسط بنیان­گذار شرکت­‌ها و کارخانجات تولیدی خودروسازی هیوندای و زمینه­‌های دیگری چون استخراج معادن، خدمات مهندسی و فولادسازی، کشتی‌سازی، علوم ارتباطات، و حمل‌ونقل، به نام چانگ جو یانگ تأسیس شده است. لازم به ذکر است که شرکت کیا موتورز به‌عنوان بزرگترین و مهم‌­ترین سهام­دار و زیرمجموعه شرکت هیوندای موتور، جزو قدیمی­‌ترین خودروساز­های کره جنوبی محسوب می‌­شود.

 

نکته قابل‌توجه این است که شرکت هیوندای به همراه شرکت کیا موتورز با فروش بیش از چهار میلیون و چهارصد هزار دستگاه خودرو به سراسر دنیا در سال 2012، به‌عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان، بعد از شرکت ژاپنی تویوتا و شرکت آلمانی فولکس‌ واگن و قبل از شرکت خودروسازی جنرال موتور قرار گرفته است. اولین مدل خودرو تولید شده شرکت هیوندای با همکاری شرکت انگلیسی فورد در سال 1968 به نام کورتینا تولید و به بازار عرضه شد. ارتقای برند هیوندای در غرب، با آغاز صادرات خودرو تولید شده پونی در سال 1977 و با همکاری شرکت میتسوپیشی شکل گرفت. این شرکت، در سال 1986 اولین اتومبیل صادر شده به آمریکا به نام اکسل را تولید کرد.

 

از سال 1988 با ساخت خودرو سایز متوسط سوناتا به‌عنوان اسپانسر فیفا و جام جهانی 2010 و همچنین بازی­‌های یورو 2008 قرار گرفت. شرکت هیوندای در سال 1998 به‌عنوان پنجمین قطب خودروسازی جهان شناخته شد. شرکت هیوندای جدیدترین خودروهای تولیدی خود در سال 2020 به نام هیوندای اکسنت، توسان، النترا و تعداد بی‌شماری ازاین‌قبیل نمونه‌­ها را تولید و به بازار عرضه کرده است. هم‌اکنون شرکت خودروسازی هیوندای به‌عنوان یکی از گسترده‌­ترین پایگاه­‌های تولیدکننده خودرو در طی سال­ها تلاش در صنعت خودروسازی شناخته می‌­شود. 

هیوندا النترامعرفی هیوندای النترا 2020 + راهنمای خرید قطعات و لوازم یدکی النترا

لوازم یدکی هیوندای در تهران

شیوه ساخت و ورود لوازم یدکی تقلبی هیوندای در ایران

برای خرید قطعات یدکی هیوندای در تهران لازم است به نکات مهمی که شما را در انتخاب درست قطعات یدکی خودرو، به جهت اصل یا تقلبی بودن آن، هدایت می‌­کند توجه لازم را داشته باشید. این روزها به علت تجربه ناکافی افراد در شناخت قطعات و لوازم یدکی اصل از تقلبی و اشباح شدن بازار از جنس تقلبی، بسیاری از صاحبان خودروهای هیوندای یا کیا موتورز در خرید لوازم جانبی و یدکی خودرو دچار اشتباه شده و با چالش‌های فراوانی روبه‌رو می­‌شوند. قطعات یا لوازم یدکی تقلبی هیوندای، یا از طریق سازندگان داخلی به‌صورت دست‌کاری جنس دست‌دوم به‌اصطلاح استوک، ساخته و به بازار عرضه می‌­شوند و یا به روش قاچاقی از کشورهای آسیای شرقی مانند چین به‌صورت بدلی و کپی‌برداری شده از اصل محصول، وارد کشور شده و به دست مصرف‌کننده ناآگاه می­‌رسد.

قطعات هیوندای اکسنت3 نکته مهم که باید قبل از خرید قطعات هیوندای اکسنت بدانید

راه‌های تشخیص لوازم یدکی اصل هیوندای از تقلبی

برای تشخیص درست لوازم یدکی هیوندای در تهران، لازم است که در ابتدا از قطعات خودروی خود شناخت کافی را داشته باشید. شاید این امر در نگاه اول غیرممکن به نظر بیاید اما با بررسی و جست‌وجوی بیشتر، به راه شناخت جنس تقلبی از اصل دست پیدا خواهید کرد. برای تشخیص قطعات و لوازم یدکی اصل از تقلبی به هنگام خرید، توجه به برگ خریدهای عنوان شده ذیل امری مهم و ضروری تلقی می‌­شود.

  1. دارای ظاهری شیک و کیفیت بسته‌بندی بالا و مهروموم شده
  2. توجه به جزئیات محصول به هنگام خرید
  3. دارای ضمانت‌نامه یا گارانتی
  4. توجه به رنگ بسته‌بندی قطعه
  5. توجه به آلیاژ به‌کاررفته در قطعات با دست زدن به قطعه
  6. توجه به پرداخت­‌های ظاهری بر روی سطح قطعه (هموار یا ناهموار بودن)
  7. توجه به جوشکاری ظریف و غیرقابل‌مشاهده قطعات
  8. توجه به نماد هولوگرامی محصول و نداشتن اشتباه نوشتاری
  9. مراجعه به نمایندگی­‌های مجاز و معتبر فروش قطعات در ایران

قطعات یدکی ولسترچگونه اصل یا تقلبی بودن قطعات و لوازم یدکی ولستر را تشخیص دهیم؟

لوازم یدکی هیوندای در تهران

خرید لوازم یدکی هیوندای در تهران از فروشگاه­های معتبر

خودروهای شرکت هیوندای به جهت رعایت استاندارهای لازم در تولید قطعات و لوازم یدکی در میان دوستداران و مصرف‌کنندگان خودرو، از جایگاه ویژه و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می­‌باشد. لوازم یدکی هیوندای شامل تمامی قطعات و لوازم یدکی برقی، لوازم یدکی بدنه، لوازم یدکی موتوری، لوازم یدکی گیربکس و لوازم یدکی تزئینی و لوکس خودرو است که الماس پارت عرضه‌کننده کلیه قطعات و لوازم یدکی هیوندای در تهران است.

 

همان‌طور که ذکر شد، لوازم یدکی یک خودروی هیوندای کاملاً با کیفیت و طبق استانداردهای لازم ساخته و در خودرو تعبیه شده­‌اند. اما بااین‌حال لازم است به این نکته توجه داشته باشید که عمر هر قطعه یا لوازم جانبی خودرو با گذشت زمان، روبه اتمام است و سیر نزولی را طی خواهد کرد. بنابراین بعد از مدتی ملزم به تعویض آن می‌­باشید. شهروندان تهرانی برای تعویض قطعه مدنظرشان لازم است با مراجعه به بهترین و معتبرترین فروشگاه لوازم یدکی هیوندای در تهران و با خیال راحت از اصل بودن قطعه موردنظرشان، به خریدی مطمئن بپردازند.

 

یکی از مهم­ترین دلایل تعویض قطعات یدکی هیوندای یا لوازم جانبی هیوندای، حوادث یا تصادفات می­‌باشد. اما قطعاتی چون روغن و تسمه تایم خودرو ملزم به تعویض دوره­ای و به‌موقع می­‌باشند. صاحبان خودروهای شرکت هیوندای، برای تهیه قطعه تعویضی اصل می‌­توانند، با مراجعه به بازار چراغ برق تهران و خرید از یکی از مراکز معتبر و قابل‌اطمینان فروش لوازم یدکی هیوندای در غرب تهران به نام الماس پارت مراجعه فرمایند.

 

جمع‌بندی و سخن پایانی

خودروهای شرکت هیوندای از سال 1967 تاکنون به‌عنوان یکی از بهترین، محبوب­‌ترین و پرکاربردترین خودروهای استفاده شده در سراسر جهان بشمار می‌­آیند. همان‌طور که مطلع هستید تمامی قطعات و لوازم یدکی به‌کاررفته باکیفیت و اصولی هستند. در این نوع خودروها اعم از، لوازم جانبی موتور، لوازم یدکی بدنه، لوازم یدکی لوکس خودرو بر طبق استانداردهای روز دنیا ساخته و در خودرو تعبیه شده‌­اند. عمر بالای این قطعات دال بر صحت این مسئله می­‌باشد. بااین‌حال بعضی از قطعات خودروی هیوندای مانند تسمه تایم و یا روغن اتومبیل نیازمند به تعویض دوره‌­ای می­‌باشند. برای رسیدن به این مهم، با درنظرگرفتن نکات تشخیصی قطعه اصل از تقلبی اقدام به خرید کنید. می‌توانید به یکی از معتبرترین مراکز پخش لوازم یدکی در تهران واقع در بازار چراغ برق تهران، به نام الماس پارت مراجعه کرده تا با خیال راحت خریدی امن و مطمئن را برای خودرو خود داشته باشید.

الماس پارت, تهران، چراغ برق، خیابان اکباتان، بین خیابان سعدی و ملت،, پاساژ معصومی، طبقه اول، واحد 70, , تهران 1143749131 - تلفن: 02135078

 

 

اگه از محتوای این صفحه راضی بودی با امتیازت به ما انرژی بده!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.